loading...
مجله تفریحی فان تو ایران
ADMIN بازدید : 173 جمعه 21 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت
ترانه : فرید احمدی ، آهنگ : بنیامین بهادری

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت

دانلود آهنگ با کیفیت Mp3 128

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت :

واسه دل بریدن از من پی یک بهونه بودی

تو منو زدی شکستی شبی که دیونه بودی

خودت و دیونه کردی که دلم باهات نمونه

من دلم می خوست بمونم تو اون دیونه خونه

برام سنگینه محدودیت از تو منه بی جرم و محکومیت از تو

منه بیچاره محرومین از تو تویی که تو ذهنت ساختی یه دشمن از من

برات آسونه دل کندن از من نموندن از تو هی موندن از من

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بنیامین بهادری به نام محدودیت

♫♫♫♫♫♫

تو خودت خواب بودی عشقت نمی ذاشت که من بخوابم عزیزم

تو نبودی عشق تو میداد عذابم

تو رو می بخشم با این که می دونم تو بی گناهی

اون نگاه یه اتفاق بود اتفاق می افته گاهی

برام سنگینه محدودیت از تو منه بی جرم و محکومیت از تو

منه بیچاره محرومین از تو تویی که تو ذهنت ساختی یه دشمن از من

برات آسونه دل کندن از من نموندن از تو هی موندن از من

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 79
  • کل نظرات : 39
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 6
  • آی پی امروز : 36
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 22
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 62
  • بازدید ماه : 610
  • بازدید سال : 2,240
  • بازدید کلی : 71,529